Prin preluarea acestor sarcini financiar – contabile, reprezentantii Asociatiei de Proprietari nu mai au grija listelor, a facturilor si a platilor catre furnizori.
Ce cuprinde pachetul financiar – contabil:
➣ Intocmirea listelor de plata in conformitate cu legislatia in vigoare;
➣ Intocmirea registrului de casa;
➣ Intocmirea registrului de banca si cont colector;
➣ Intocmirea registrului jurnal;
➣ Realizarea registrelor de fonduri si actualizarea zilnica a acestora( fond de rulment, fond de reparatii, fond special, fond chirii sau alte fonduri);
➣ Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la Administratia Financiara;
➣ Intocmirea statelor de plata pentru angajati(presedinte,membrii comitet executiv, cenzor,etc);
➣ Intocmirea ordinelor de plata.
➣ Incasarea cotelor de intretinere de la locatari;
➣ Preluarea facturilor de la furnizorii de prestari servicii si furnizare utilitati;
➣ Plata facturilor de la furnizorii de prestari servicii si furnizare utilitati;
➣ Plata renumeratiilor pentru angajatii Asociatiei de Proprietari;
➣ Preluarea solicitarilor venite din partea locatarilor cu privire la explicatii pentru lista de intretienere;
➣ Acces pentru proprietari la Avizierul Online.