Selectați pagina

Servicii de administrare completa

Administrare Financiar – Contabila si tehnica

Prin pachetul complet noi ne ocupam de tot, iar experienta noastra in domeniul admministrarii de imobile aduce un avantaj fata de problemele aparute, astfel administrarea va fi una corecta dpdv legal si vom avea solutii pentru orice problema aparuta.De asemenea garantam sprijinul si comunicarea cu membrii Comitetului Executiv, Presedinte si proprietarii care doresc sa se implice in activitatea blocului.

Ce cuprinde pachetul COMPLET:

➣ Intocmirea listelor de plata in conformitate cu legislatia in vigoare;
➣ Intocmirea registrului de casa;
➣ Intocmirea registrului de banca si cont colector;
➣ Intocmirea registrului jurnal;
➣ Realizarea registrelor de fonduri si actualizarea zilnica a acestora( fond de rulment, fond de reparatii, fond special, fond chirii sau alte fonduri);
➣ Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la Administratia  Financiara;
➣ Intocmirea statelor de plata pentru angajati(presedinte,membrii comitet executiv, cenzor,etc);
➣ Intocmirea ordinelor de plata.
➣ Incasarea cotelor de intretinere de la locatari;
➣ Preluarea facturilor de la furnizorii de prestari servicii si furnizare utilitati;
➣ Plata facturilor de la furnizorii de prestari servicii si furnizare utilitati;
➣ Plata renumeratiilor pentru angajatii Asociatiei de Proprietari;
➣ Preluarea solicitarilor venite din partea locatarilor cu privire la explicatii pentru lista de intretienere;
➣ Acces pentru proprietari la Avizierul Online.
Inspectarea periodica a spatiilor comune din bloc, in vederea remedierii problemelor aparute la instalatia electrica sau instalatia de apa.
Prezentarea de oferte privind prestarile de servicii sau achizitia de bunuri pentru spatiile comune, oferte de pret precum si informatii complete, astfel incat Comitetul Executiv sa poata alege cea mai buna oferta raport pret-calitate;
Achizitia produselor de intretinere si reparatie a spatiilor comune;
Citirea lunara a apometrelor de apa(daca se afla pe scara) si calcularea costului fiecarui apartament aferent consumului;
Transmiterea lunara a indexului de apa si curent astfel evitand a se plati mai mult sau mai putin decat s-a consumat;
➣ Monitorizarea in cazul contractelor incheiate de prestari sau realizare servicii, pentru a se efectua corespunzator si a se finaliza corect conform termenilor stabiliti in contract ;
Controlul privind prestarile serviciilor de curatenie astfel incat sa se efectueze corespunzator conform obligatiilor;
Efectuarea de mici reparatii ce intra in competenta noastra privind proprietatile comune (inlocuire becuri, intrerupatoare, elemente de inchidere la uşi sau ferestre,aplice,  etc). Asociaţia de proprietari va suporta doar costul materialelor folosite, nefiind aplicate alte costuri;
Va punem la dispozitie parteneri de prestari servicii necesare tuturor Asociatiilor de Proprietari;
 Intretinere si mentenanta grup de pompare/grup ridicare presiune apa;
Interventii electrice de toate tipurile;
Pentru fiecare operatiune efectuata se intocmeste o fisa tehnica de verificare, constatare si remediere;
Interventii sanitare pentru orice problema;
Prezentarea si comunicarea catre comitetul executiv a situatiei tehnice a imobilului.

 

Vrei oferta personalizata?