Selectați pagina

Servicii administrare financiar contabila

Administrare financiar – contabila

Prin preluarea acestor sarcini financiar – contabile, reprezentantii Asociatiei de Proprietari nu mai au grija listelor, a facturilor si a platilor catre furnizori.

Ce cuprinde pachetul financiar – contabil:

Intocmirea listelor de plata in conformitate cu legislatia in vigoare;
➣ Intocmirea registrului de casa;
➣ Intocmirea registrului de banca si cont colector;
➣ Intocmirea registrului jurnal;
➣ Realizarea registrelor de fonduri si actualizarea zilnica a acestora( fond de rulment, fond de reparatii, fond special, fond chirii sau alte fonduri);
➣ Intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora la Administratia  Financiara;
➣ Intocmirea statelor de plata pentru angajati(presedinte,membrii comitet executiv, cenzor,etc);
➣ Intocmirea ordinelor de plata.

➣ Incasarea cotelor de intretinere de la locatari;
Preluarea facturilor de la furnizorii de prestari servicii si furnizare utilitati;
➣ Plata facturilor de la furnizorii de prestari servicii si furnizare utilitati;
Plata renumeratiilor pentru angajatii Asociatiei de Proprietari;
Preluarea solicitarilor venite din partea locatarilor cu privire la explicatii pentru lista de intretienere;
Acces pentru proprietari la Avizierul Online.

Vrei oferta personalizata?